zondag 1 januari 2012

Moments in time



Dit kaartje heb ik gemaakt voor de allerlaatste challenge van Karen's Doodles NL. Het thema van de challenge is tijd. Het papier dat ik gebruikt heb, komt uit een blokje van K&Company. Ik vind het zelf erg mooi van kleur. De klok komt van internet en de spreuk is een stempel van Inkadinkado. Zowel de klok als de spreuk passen mooi bij het thema. En bovendien past het ook wel mooi bij deze eerste dag van het nieuwe jaar. Dat is immers zo'n 'moment in time'.


challenge:

5 opmerkingen:

  1. Gelukkig nieuwjaar en de beste wensen voor 2012! Leuke kaart is dit, mooie combinatie van papier en stempels.
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke, eenvoudige kaart !
    ik wens je langs deze weg nog een heel fijn, gezond en creatief 2012,voour jou en je hele familie.
    liefs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De beste wensen!
    En wat een mooie kaart weer!
    Ik vind het papier ook erg mooi en ze kleuren doen het goed samen. Leuk idee ook om de klok op deze manier te verwerken!
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat is dit een leuke kaart Ellen!
    Die klok is leuk in combinatie met dit papier.
    Veel succes met de laatste challenge van Karen's Doodles NL!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi, stijlvol kaartje, de kleuren zijn inderdaad erg mooi en de tekst is perfect bij de klok en het thema.

    Oh en mag ik je vragen de woordverificatie uit te zetten, dat is voor de mensen die een reactie achterlaten wel zo fijn (vooral als je bij veel mensen langs moet).

    Liefs, Karen's Doodles NL

    Renata

    BeantwoordenVerwijderen