maandag 27 februari 2012

Thanks

Bij verschillende blogs zag ik dat de uitdaging deze week het maken van een verpakking is. Een tijdje geleden was ik bij Debby een kaart voor theezakjes tegengekomen. Eén mailtje naar haar en nog geen half uur later had ik de beschrijving binnen en kon ik aan de slag. De omslag heb ik gemaakt van kraft en verder heb ik design papier gebruikt van verschillende merken. De binnenkant is van Kaisercraft en de buitenkant van het Summerfun-papier van Marianne design. De voorkant heb ik verder nog versierd met knoopjes van Joy en een thanks-labeltje. Vervolgens twee smaken thee erin gedaan en de tea bag holder kan mee naar Den Haag. We gaan eten bij mijn broer en zijn vrouw. Aangezien mijn schoonzus wel van een kopje thee houdt, is het leuk om dit aan haar te geven.

challenges:
Pixie dust studio #115 - let's case!
Anything goes #61 - altered projects

15 opmerkingen:

  1. Hij is super tof geworden!
    De theesmaak past goed bij je papier!
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke creatie! Doe bloemen zijn erg mooi!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Ellen,
    wat een stijlvol kaartje/verpakkinkje heb je gemaakt. Lekker frisse kleuren en als je een theeleut bent is dit natuurlijk heel erg leuk om te krijgen!
    Hopelijk eet je lekker, maar de gezelligheid is het belangrijkste...

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb je weer gaaf gemaakt, ziet er gezellig uit. En ook leuk om te krijgen!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat prachtig en wat heb je je foto's mooi bewerkt zeg ! In welk programma doe je dat ?
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk!
    Echt iets voor een theeleut!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie frisse kaart en leuk de combi met theezakjes. Zou ik het patroon van je mogen? Mijn mailadres staat wel op mi'n blog. Ben altijd weer blij met nieuw ideetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Mattie,

    Daar ben ik weer, wat heb je mooie kaarten gemaakt de afgelopen week! Tot morgen, gezellig om je weer te zien!
    Liefs Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk om een kopje thee mee te nemen naar Den Haag! Zal zeker met enthousiasme onthaald worden!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Very pretty paper and flowers you've used on your project...

    Thanks for joining in the challenge at Anything Goes... good luck and hope to see you again soon..

    Hugs
    Christine x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oh this is just gorgeous just love those flowers and beautiful paper you have used bless you for playing at anything goes this week hugs Cherylxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het ziet er prachtig uit hoor, deze thee verpakking!
    Erg lief!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lekker strak en leuk ;o)

    groetjes,
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een supermooie creatie Ellen, leuke kleurtjes heb je weer gebruikt!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi ellen,
    Bedankt voor de complimenten weer op mijn blog.
    De stempels van de boom liggen nu bij de kruidvat voor vier euro. Heb ze afgelopen dinsdag gekocht. Er zitten ook een aantal leuke vogeltjes bij.
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen