zondag 23 maart 2014

Thinking of you

Bij Oma Dee is de uitdaging deze keer: maak geen kaart. Oké! Na wat gezoek op internet kwam ik hier een patroontje tegen om met de enveloppe punch een doosje voor waxinelichtjes te maken. Kijk, dat leek me nou wel wat. Kon ik meteen dat nieuwe apparaat eens gebruiken ;)  Doosje gemaakt van kraft, beplakt en versierd met designpapier uit een blokje van Lily Bee, bloem van Mulberry papier en in de bloem een glitterknoopje (vond ik wel mooi staan bij de glitterrand).
 
challenges:
Bij Oma Dee - geen kaart

21 opmerkingen:

  1. Erg leuk geworden! Mooie kleuren bij elkaar en een geweldig klein cadeautje om te krijgen!

    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaw, dat vind ik echt knap gemaakt. Zeer tof!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk! Mooie bloem, leuk papier en de glitterrand langs het rondje zorgt voor een mooie overgang.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig doosje is dit geworden zeg, leuk detail dat glitter randje in combinatie met de bloem!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige creatie, heel mooi gemaakt. Dank je wel voor het meedoen bij EHI.
    En veel succes. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gemaakt en wat fijn dat je meedoet bij Knutsels en Kadootjes.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk doosje en de kaarsjes zijn ook leuk versierd. Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel leuk idee en zeer mooi gedaan en afgewerkt,

    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi Ellen!
    Een leuk modelletje heeft het doosje en je hebt leuk DP gebruikt.
    Ik vind het ook zo leuk dat je de kaarsje ook zo mooi hebt versierd....een prima cadeautje lijkt me!
    Je vroeg of wij gisteren hebben gewandeld....nee...we hebben vorige week gebruik gemaakt van de gratis treinreis met het boekenweekgeschenk en daar een NS wandeling aan gekoppeld....heel erg leuk!. Ik had wat boeken gekocht om straks in het vliegtuig lekker te kunnen lezen.

    Groetjes en nog een fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is een heel leuk gemaakt en versierd doosje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dag Ellen, ik scrolde een poos terug in jouw blog en wat zag ik leuke en mooie dingen meis! Ik kom snel weer kijken hoor.
    Groetjes Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk gedaan. De knoop past inderdaad prima bij het glitterrandje. Ook leuk de gekleurde rand om de waxinelichtjes.
    De 30 kilometer is gelukt hoor. We hebben er precies 6 uur over gedaan.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk Ellen! Op de een of andere manier lenen waxinelichtjes zich heel goed voor een cadeautje en dit doosje is echt een leuk weggevertje. Lekker veelzijdig apparaatje hè die envelope punch board. Dankjewel voor het meedoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ja leuk!! Mooi gepimpt ook! Bedankt voor de link, heb het gelijk even gepint. Leuk om ook eens te maken!
    Leuk weer Ellen dat je met ons meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Ellen,
    ik zag hem bij Erna al voorbij komen en deze ga ik zeker maken. Zo leuk om cadeau te geven!
    Hier was jij dus mee bezig...
    Dank je wel voor het meedoen bij Knutsels en Kadootjes!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Alles past zo mooi samen Ellen! Een leuke creatie hoor!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi je doosje Ellen .ook de waxinelichtjes bijpassend opgepimpt....weer een leuk weggevertje ....altijd gemakkelijk om iets op voorraad te hebben....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Die heb je heel mooi gemaakt. Leuk om als kadootje weg te geven

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi doosje, de combinatie met blauw en zilver vind ik prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooie uitvoering van het doosje, de glitters zijn natuurlijk super als detail, daar houd ik wel van! Leuk dat je meedoet aan de challenge van Bij oma Dee!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk doosje, ga ik ook eens proberen! De tape rond het waxinelicht maakt het helemaal af!
    Groet
    Mar10creatief

    BeantwoordenVerwijderen