maandag 27 oktober 2014

Celebrate

Met de leuke Circle Card Thinlits van Stampin' Up heb ik een verjaardagskaartje gemaakt voor Marlou. 7 oktober was ze jarig en heb ik het kaartje gestuurd. Gisteren heeft ze het echt gevierd en zijn we gezellig taart wezen eten. Tijdens een workshop van Inge heb ik dit model al een keer gemaakt. Deze keer mijn eigen Thinlits gebruikt (die moesten natuurlijk gekocht worden ;)). Lastig om zo'n model goed op de foto te krijgen. Hopelijk is het idee een beetje duidelijk.

13 opmerkingen:

  1. Nou zeg, dat is wel ontzettend sterk, jouw kaartje en dat van mij! Hetzelfde model, papier, zelfs de keuze van het bloempatroon...
    Gaaf kaartje voor Marlou, dat zal ze zeker wel leuk gevonden hebben!'
    Suc6 in den Haag en tot morgen, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja hoor, mooi en altijd succesvol dit modelletje !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het idee is zeker duidelijk; wat is deze gaaf! Prachtige kaart; lekker strak en hip. Hier hou ik van!
    Ik word hebberig van al die inspiratie; mijn verlanglijst groeit...:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje is dit Ellen
    zo'n leuk modelletje....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk effect geeft deze thinlits, prachtige kaart.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze is erg leuk! Ik ben net bij Mariken geweest en het model lijkt op deze van jou. Is dat dezelfde thinilts? Mijn kaartje was niet voor Colien. Had gekund, gezien haar Halloween 'passie'.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gave kaart, mooi model krijg je met die stans!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het model is geweldig, ik heb hem vorig jaar aangeschaft, en nu ik deze weer zie denk ik maar weer eens uit de kast halen. Leuk ook gemaakt, het papiertje, en het touwtje. Ja het is lastig om dit model goed op de fotot te krijgen. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk modelletje Ellen...ziet er heel anders uit op deze manier.
    Jij verwerkt je touwtjes altijd zo leuk....gave kaart!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, wat een originele, leuke kaart. Stampin` Up heeft wel heel veel mooi malletjes en jij weet die wel erg goed te gebruiken. Top.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gave kaart Ellen, leuk modelletje en erg mooi papier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk fleurig en supermooi gemaakt Ellen!

    BeantwoordenVerwijderen