vrijdag 3 juli 2015

Summer scrap swap 2 #1

Een jaar geleden zijn Mariken en ik begonnen met swappen. Alle jaargetijden hebben we gehad. Zo gaaf om te doen! En nu beginnen we weer opnieuw. Summer scrap swap 2. Het pakket heb ik samengesteld. En wat is dat toch leuk om te doen! Veel spulletjes van Simple Stories. Aangevuld met stempeltjes van Kaisercraft en nog wat embellishments.
Werken met een schets vind ik fijn. Dan heb ik een beetje houvast. Daarom voor deze zomerswap vier schetsen uitgezocht. Vandaag laten we allebei onze kaart zien met bovenstaande schets. Ik heb er een verhuiskaartje van gemaakt. Die had ik nodig. Op het I am-stickervel van Simple Stories zat dit leuke huisje. Ook de windroos en de hartjes zijn stickers. Tot slot uit het designpapier een labeltje gemaakt met het woord home erop. En nu ga ik gauw kijken bij Mariken. Heel benieuwd wat zij in deze hitte (pffffff... het was echt afzien op school de laatste dagen!) heeft geproduceerd. Over twee weken gaan we met schets nummer 2 aan de gang. Hopelijk tot dan!


24 opmerkingen:

  1. Ha, wat grappig weer, ik zie een strook hartjes en het papier met de stipjes, wel een andere kleur! Wat is je kaart gaaf, leuk, dat huisje en de windroos. Fijn weekend, geniet van de zomer!! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te zien wat jullie er elke keer van maken. Dit kaartje is ook echt heel leuk! Je hebt mooie toevoegingen gebruikt en ik hou van de kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan, zo gaaf om te zien wat een verschillende kaartjes jullie maken met dezelfde set.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Simple Stories heeft gave lijnen, ik vind deze ook super!! Heel leuk verhuiskaartje heb je ermee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel gaaf kaartje in zomerse kleuren. Mooi detail dat stenen papier in de dia!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

  6. Super schitterend kaartje, mooie kleurtjes zeg ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) zonnedagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig mooi kaartje weer Ellen...zo leuk om zo samen met dezelfde spulletjes aan de slag te gaan....en dan toch weer zo verschillend...


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kom net bij Marieke vandaan en zie nu jouw kaartje....wat ontzettend mooi ook Ellen. Twee heel verschillende kaartjes met hier en daar wat herkenning! Heel erg leuk gedaan!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel leuk pakket heb je samengesteld, Ellen en je kaart is super! Heel leuk met het huisje en de 'stenen muur'

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi! Gave materialen en leuke, vrolijke kleurtjes!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk dat jullie hiermee doorgaan en wat een gaaf :) pakket heb je uitgezocht! Ik vind het kaartje wat je ermee gemaakt hebt echt super leuk Ellen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Supergaaf kaartje weer Ellen! Kan ook niet anders met zo'n mooi pakket!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuk kaartje is dit weer Ellen, en wat leuk dat jullie doorgaan met swappen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtig kaartje, Ellen, ook leuk pakketje in mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super mooie kaart. Ik hou wel van deze kleurtjes! Ik heb de schets opgeslagen. Daar kan ik vast wel eens iets mee.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit papier is echt super! Heb ik ook en de kaarten komen vanzelf ;-)
    Je kaartje is echt onwijs leuk!!
    Zeker leuk het swappen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat LEUK!!
    Het ziet er allemaal super uit, en je combi met het stenen papier en het huis erbij...., GE-WEL-DIG!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. geen makkelijke klus, lijkt me, maar het resultaat mag er zeker en vast wezen, mooi
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ooohhh ik zou deze zomaar missen!! Door bezoek, ziek, zomer momenteel niet zo veel in blogland. Blij dat ik even op je blog ben komen kijken. Je hebt een echt supergaaf pakket samengesteld!!
    Je kaartje is super! Leuk hoor hoe jij met een schets aan de slag kan! De schets is erg leuk.....zou ik die ,met vermelding van jou als bron uiteraard, ook eens mogen proberen?
    Ik ga gelijk even bij Marieke kijken

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Natuurlijk mag je de schets gebruiken! Ik heb 'm ook maar ergens gepikt ;)

      Verwijderen