dinsdag 24 mei 2016

Workshop Anneke 2

Vandaag laat ik twee van de drie kaarten zien die we zaterdag bij Anneke hebben gemaakt. Het zijn echt mijn favoriete kaarten, zeker qua werkwijze. Die is namelijk redelijk simpel. En daar hou ik van ;) Voor deze kaarten hebben we een stencil beïnkt met distress inkt, er wat water over gespoten en daarna een afdrukje gemaakt op aquarelpapier. Kijk, dan denk ik... dat kan ik thuis misschien ook wel eens proberen.
De bovenste kaart hebben we daarna nog afgewerkt met een vogel en een randje cirkeltjes. Allemaal gemaakt van restjes van Anneke. Voor de finishing touch nog een stempeltje en touwtjes. De onderste kaart kreeg alleen nog maar een tekststempel en klaar! Geweldig toch?!
Morgen is het KKT van Martina aan de beurt. Daarna laat ik nog één Anneke-kaartje zien.

15 opmerkingen:

  1. Deze zijn ook superleuk! En wat zijn jullie productief geweest, zeg! Mooie resultaten, het zijn pracht-kaarten!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig zijn onze kaartjes hè, ik kan van deze twee ook zo genieten!! Hihi, ik heb stencils besteld en gelliplate, kom je gauw een keer?? Gezellig, gaan we samen eens proberen...met latte erbij...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi.Ik hou ook van simpel ,maar zo ziet het er niet uit,he.Leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat MOOI Ellen....niet te druk en toch een volle kaart!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo leuk de resultaten, lekker rommelen met nieuwe technieken en naar huis met mooie kaarten en inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Is duidelijk een vruchtbare dag geweest! Mooie werkjes met toffe technieken!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En altijd een verrassend effect zo'n watercolor techniek. Je kaarten staan hier beeldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ook mooi, Ellen, wat een mooie bloemen op je tweede kaart!

    ik heb weer gekeken bij de Action, ze hebben die papier blokjes niet meer, helaas! ik laat je weten als ze weer op voorraad zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kom net van Mariken 'gehopt'. Leuk om te zien dat jullie kaarten zoveel op elkaar lijken en toch net iets anders zijn. Je kaart ziet er niet zo simpel uit als je beschrijft, maar ik neem het van je aan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oeh ook al zo mooi! En zo leuk om te zien; Je hebt er wel het talent voor! Ik las de reacties dus ik ben benieuwd als je samen met Mariken nog eens een dag aan de slag gaat!
    Ik had zaterdag een workshop mixed media maar moet nog één en ander afmaken:)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jaaa wat een gave techniek hè?! Super mooi zijn je kaarten geworden Ellen! Ben heel benieuwd of je thuis ook verder gaat 'kliederen' met inktjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg leuke kaarten, mooi hoor!! Die kleuren, ik hou er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie dingen hebben jullie gemaakt! Het plezier straalt er van af!!

    BeantwoordenVerwijderen