woensdag 27 juli 2016

Kleurenkaartenteam: geel en kobaltblauw

Ook deze maand heeft weer een laatste woensdag en wel vandaag. Hoogste tijd dus voor het kleurenkaartenteam van Martina! De kleuren zijn deze keer geel en kobaltblauw. Ik heb zo het vermoeden dat meer mensen zullen kiezen voor de zon en de lucht. Dat ligt een soort van voor de hand bij deze kleuren én bij het mooie weer van de laatste tijd. Zodra ik tijd heb, kom ik langs. Uiteraard. Veel te leuk om al die kaartjes in dezelfde kleuren voorbij te zien komen!
Ik moet nog even een nieuwtje melden. Sinds vandaag heeft Hannelore, de vriendin van Tim, ook een blog: Freubelore. Ze vindt het vast geweldig als je bij haar gaat kijken en misschien zelfs een reactie achterlaat.

26 opmerkingen:

  1. wat een fris en zonnig kaartje Ellen....leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk gedaan Ellen ! Een lekker zonnig en vrolijk kaartje !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Ellen,

    Wat een leuke kaart maakte je... heb zelf nog even getwijfeld om iets met lucht en een zon te maken maar het is me niet meer gelukt... Je leest mijn kaart-verhaal wel op mijn blog...
    Laat je me een keer weten van welk merk jouw zon is? Ben er al even naar op zoek...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zelf heb ik bij het kiezen niet eens aan lucht en zon gedacht...Je kaartje is geweldig, mooie achtergrond en een stralende zon, echt vrolijk!! Fijne dag en Jooste een goed begin van jullie vakantie samen! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toen ik zat te piekeren over deze (moeilijke - vond ik toch kleurtjes) kwam de combi zon/lucht niet in mijn gedacht, misschien omdat het dan niet zo'n zonnige dag was ;-)
    heel leuke kaart!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha, daar is de zon!! Leuk gedaan met jouw achtergrond Ellen, ik maakte me er gemakkelijker vanaf met designpapier.... Jouw kaartje is super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk die zon !
    Laat ik daar zelf nou helemaal niet aan gedacht hebben......

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuke, zonnige, zomerse kaart
    bedankt voor je deelname,
    tot een volgende keer,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het voor de hand liggende daar heb ik ook totaal niet aan gedacht met deze kleuren combi. Je kaart is heel mooi geworden, en lekker zonnig met knalgele grote zon. Vakantieeeeeeeeeeeeeeeee !
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lekker he? De zomer :-)
    Creatieve groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lekker he? De zomer :-)
    Creatieve groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Ellen,
    wat een leuk zonnetje! Je achtergrond vind ik ook erg mooi. Heerlijk zomers kaartje heb je gemaakt!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Vrolijke kaart, schijnt de zon toch nog een beetje (hier regent het)
    Leuk blog bij Hannelore, fijn om een hobby te kunnen delen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Ellen,
    wat gaaf zeg! Lekker vrolijk die gele zon in de blauwe lucht met schapenwolkjes.
    Ik ga snel bij Hannelore kijken...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ben eerst gaan piepen bij Hannelore, zo leuk!
    Jou kaart is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zoals gezegd... komen we net thuis van een dagje Hellendoorn met Indy en Rosey en kom ik erachter dat het KKT-dag is.... wat een misser! Gelukkig zie ik heel veel blauw/geel voorbij komen en jouw kaartje is zo leuk, echt zomers inderdaad! Ik ga even bij Hannelore kijken...
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het ligt idd voor de hand om een zon te gebruiken, maar ik moet eerlijk bekennen dat het niet in me opgekomen is. Maar jouw versie vind ik prachtig, zeker met die leuke achtergrond (met de gelliplate gemaakt??)
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het ligt idd voor de hand om een zon te gebruiken, maar ik moet eerlijk bekennen dat het niet in me opgekomen is. Maar jouw versie vind ik prachtig, zeker met die leuke achtergrond (met de gelliplate gemaakt??)
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gaaf Ellen! En Hannelore ga ik volgen; ik had al even gekeken. Leuk !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gaaf kaartje Ellen, wat een vrolijk en krachtig ontwerp! en wat leuk dat je Hannelore enthousiast hebt gemaakt zeg, ben al even bij haar langs geweest :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk Ellen, helemaal toepasselijk al was het vanmiddag wat minder. Al bij je schoondochter geweest, leuk dat je haar zo enthousiast kon krijgen. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. heb gisteren niet de tijd gehad om een blogronde te doen. Leuke achtergrond en ik vind het een zeer geslaagde kaart.
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen