maandag 11 juli 2016

You make me happy

Vandaag verschijnt er op het blog van Craftliners weer een bericht van mij. Hartstikke leuk als je daar even een kijkje gaat nemen. Deze keer heb ik een kaartje gemaakt met Gelatos van Faber Castell. Door de krijtjes te mengen met water krijg je een soort watercolor-effect. Op ons blog leg ik uit hoe ik dit kaartje precies gemaakt heb.

Denken jullie nog aan de challenge van deze maand bij Craftliners? Het thema is: vakantie. Daar moet wat van te maken zijn, toch? Het zou heel leuk zijn als je meedoet.

13 opmerkingen:

  1. Liebe Ellen
    Toll... Diese Karte mach einem happy... Sommerlich frisch:-)
    Liebe Grüsse Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf, die strepen met gelatos, en de mooie happy met de y eraf, grappig!
    Ik ga ff naar jouw lesje kijken...Fijne dag, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar word je happy van, mooi kaartje!
    Fijne dag, grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een mooi effect heeft deze techniek ! geslaagd kaartje
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk om met gelatos te werken, en het is echt prachtig materiaal. Erg gaaf je kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk en fleurig kaartje ! Ik ga eens een kijkje nemen hoe je dit gemaakt hebt !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. fris kaartje, leuk!! Ik ga meteen even kijken hoe je dit gefikst hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een echte 'Ellen': met 'weinig' onderdelen een prachtige kaart! Echt super hoe je dat steeds weer voor elkaar krijgt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. CAS op zijn allermooist; en wat is je tutorial gaaf! Beetje afgezaagde reactie. Ik heb gewoon het gevoel dat ik altijd hetzelfde schrijf....:) Maar ik vind je kaart ECHT supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt een SUPERMOOIE kaart!! Je tutorial zal vast veel mensen inspireren, heel duidelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gaaf kaartje Ellen, heb even gekeken op het blog hoe je het had gemaakt. Bedankt voor de inspiratie en je duidelijke uitleg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zag pas bij Lydia al dat jij de gelatos in je DT pakket had en was heel benieuwd wat je er mee ging maken. Weer superleuk in deze vrolijke kleurencombinatie. Ben benieuwd wat je er nog meer mee gaat maken.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze had ik nog gemist.
    Knap! Je uitleg bij craftliners is super! Xxxx

    BeantwoordenVerwijderen