dinsdag 6 september 2016

XOXO

De kop is eraf! Gisteren voor het eerst naar school geweest na zes weken vakantie. Veel gekletst met collega's en ook veel vergaderd. Vandaag zijn er ook weer leerlingen. Ik ben dit jaar mentor van een eerste klas. Onze eerstejaars hebben vandaag een introductieprogramma. Van half negen tot vijf over vier. Das een lange eerste dag en ook een spannende dag, zowel voor de leerlingen als voor mij. Maar ook wel weer heel erg leuk om met een klas 'van voor af aan te beginnen'.
Voor dit kaartje heb ik een beetje met distress inkt zitten spelen. Blauw voor de achtergrond en groen voor de ingelegde tekst. Alhoewel een echte tekst is dit natuurlijk niet, hihi. Om het een beetje op te frissen heb ik er een limekleurige enemal dot bijgeplakt en een touwtje in dezelfde kleur. Ben benieuwd of dit kaartje inmiddels op de plek van bestemming is.

16 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd is dit! Gaaf, die achtergrond met de ingelegde XOXO! En die ene enemal, die geeft echt extra frisheid!! Tot zo, het is bijna zover...xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof!
    Succes met de introductiedag met je nieuwe klas!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Guten Morgen ;))
    Blau ist ja meine Lieblingsfarbe und dieser Farbton ist der Hammer. Wie auch immer du das hinbekommen hast, es ist ein echter und reichtig schöner Hingucker !!
    GLG Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lekker eenvoudig, maar erg leuk gedaan alweer
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stoer kaartje, mooi gedaan met de achtergrond en de xoxo.
    Veel succes vandaag op school, zal voor beide wennen zijn. De leerlingen zullen heel zenuwachtig zijn zo'n eerste dag op een hele nieuwe school, maar met zo'n leuke juf komt het vast goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gespeeld met de distress, geeft een geweldig resultaat zo! Mooi gedaan met die enamel dot en het touwtje, die details doen het 'm! Fijn dat je er zo'n zin in hebt met de nieuwe eerstejaars, dat is het halve werk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk die nonchalante achtergrond! Ook je vorige kaart vind ik top! Succes met het nieuwe schooljaar/werkjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk edaan weer Ellen..leuk gespeeld met inkt en die tekst is ook heel gaaf...maar ik heb veel meer moois gemist zie ik wel...wat een leuke kaartjes allemaal..
    Succes vandaag metde introductie van je nieuwe klas...zal vast wel vermoeiend zijn zo een lange dag...

    groetjes en een fijne dinsdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Ellen,

    Wat heb je dit kaartje zo super leuk gemaakt... Leuk om te maken en nog leuker om te krijgen...
    En dat die aangekomen is ondertussen, ik kan het bevestigen!!

    Laat het op deze zware werkdag een troost zijn dat er een hoop mensen zijn die ook aan het werk zijn en die tijdens de lange zomervakantie niet echt de kans hebben gehad om uit te rusten!!

    Werk ze!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ah wat een mooi en lief kaartje. Het lieve lees ik bij Nancy. De kleuren zijn prachtig.
    Zo'n eerste week is altijd wel intensief, weet ik. En ja, ik geniet van mijn vakantie. Het is raar om de hele vakantie door te werken, voor je gevoel dan, want alleen aan de kinderen merkte ik dat het schoolvakantie was.
    Ciao,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi deze kaart, speels door de inkt en toch strak!
    Fijne avond,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik dacht eerst dat je letters goudkleurig waren, maar nu zie ik dat ze inderdaad groen zijn. Leuk om zo te spelen met materiaal. Fijn schooljaar toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. XOXO...doet me aan de serie gossip girl denken hi hi! En aan het blazen van ecoline door een rietje op papier! Superleuk!! Enne... niet klagen hoor, ik heb vandaag van acht tot half zes gewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk om te zien dat je zo in to de inkjes bent, heerlijk om er wat mee te spelen hè? Prachtig speels, strak ontwerp!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De kop is eraf ellen....je eerste werkdag zit erop!
    Je kaartje vind ik heel apart....leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen