donderdag 17 november 2016

Mariken kaartjes

Dinsdag hadden Mariken en ik geen Body Balance. Niet samen sporten, dan maar samen knutselen! En dus heb ik gezellig de hele avond bij Mariken doorgebracht. Achtergrondjes gemaakt met distress inkt, gekleurd met zigmarkers (goed de kunst afgekeken, hihi) en tot slot ook nog twee kaartjes gemaakt. O ja, en een wit wijntje gedronken.
 
Hoewel ik ze gemaakt heb, zijn het wel echte Mariken kaartjes geworden. Dat krijg je als je de juf nadoet en haar spullen gebruikt. De ingrediënten voor kaartje nummer drie liggen al klaar. Nu nog even de tijd vinden om daar thuis een kaartje van te maken. Fijne dag!
 
 

15 opmerkingen:

  1. Haa, daar zijn ze dan, jouwe prachtig gekleurde kaartjes! Je bent een superleerling, en bovenal was het erg gezellig! Doorgaan, zou ik zeggen!! Tot zo, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zouden idd van Mariken kunnen zijn. Heel mooi gemaakt, toffe teksten ook!
    fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke kaartjes en de hand van de meester is te herkennen! Leuk om toch samen iets te doen op een avond dat je anders ook samen wat gedaan had. Maarre....1 wit wijntje? Of een wit wijntje in de zin van een fles(je)?
    Groetjes,
    GerJanne ( detective)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat zijn ze weer leuk en grappig ! mooi gedaan. en ja, elkaar inspireren als we het werk van een ander leuk vinden, moet toch kunnen, nietwaar ? =)
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig zo n avondje! Body balance maar dan op n andere manier hihi...het zijn superleuke kaartjes geworden! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je achtergrondjes zijn geweldig, echt toffe kaartjes heb je gemaakt Ellen! Gezellig om er zo een avondje van te maken als jullie niet gaan sporten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is nog eens een leuke 'Body Balance Avond';)
    Je kaartjes zijn erg leuk geworden. Ik vind de randjes aan de kaarten ook zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Niks mis mee zo'n body balance avond ;-) en zo leren we iedere keer weer van elkaar en wat maakt het dan uit wanneer je in je eigen kaart iets van een ander herkent, dat hebben we allemaal wel eens en ik zeg dan altijd 'een teken dat je dat leuk vindt'.

    Fijne dag,
    groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hihi ik dacht al, zie ik nu kaartjes van Mariken op het blog van Ellen? Ik vind ze heel gaaf, vooral het gele achtergrondje is tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Knap hoor. De kaartjes zijn goed gelukt. Gezellig zo" n onverwachte knutselavond.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk dat jullie samen weer een avondje aan de knutsel geweest zijn Ellen ...en zo te zien met een prachtig resultaat...schitterende kaartjes zijn het geworden en ook nummer 3 zal zeker wel net zo worden...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaartjes, ziet er mooi uit! En de nog te maken kaart zal er niet voor onderdoen als ik de materialen zo zie...
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja inderdaad Ellen....Mariken kaartjes....maar wat leuk gedaan! En met het derde kaartje komt het ook vast goed!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat witte wijntje is niet zichtbaar in je kaartjes hoor! Ik kan zien dat je een goede juf hebt gehad, de achtergrondjes en het kleurwerk zijn prachtig. Ik vind ze heel leuk geworden. Kijk uit naar nummertje 3!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk Ellen. Bij Mariken thuis aan de slag dat kan gewoon niet mis gaan met die leuke spullen en een superleraar. Mooie kaartjes en nr 3 wordt dat vast ook!

    BeantwoordenVerwijderen