woensdag 8 februari 2017

Get well soon

Veerle, de dochter van mijn broer, is ziek. Ze heeft een longontsteking. Balen, want daar is ze wel even zoet mee. En dat terwijl ze in haar examenjaar zit. Om haar een beetje op te vrolijken heb ik een paar tijdschriften ingepakt, kaartje erbij gedaan en opgestuurd naar Den Haag. Het kaartje heb ik trouwens speciaal gemaakt voor de kleurenchallenge bij CAS on Sunday. Heb het de laatste tijd maar druk met al die challenges ;-) Meestal komt het er niet van of is de challenge al lang afgelopen op het moment dat ik er eindelijk tijd voor heb.
challenge:
CAS on sunday #101 - color challenge

18 opmerkingen:

  1. Over het pakketje voor Veerle had je al verteld, wat zit er een schattig kaartje bij! Leuk, die veeg, en dat lieve klavertje erin. Dat is nog eens gezellige post van tante!! Tot zo, x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuk stempeltje heb je gebruikt Ellen! Daar knapt Veerle vast van op, super lief! De gebruikte kleurtjes zijn mooi, ik moet nog eens kijken of ik iets heb wat erop lijkt, deze kleurtjes heb ik namelijk niet....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk opvrolijk-kaartje ! Dat gaat ze zeker kunnen waarderen ! Bij mij lukt het vaak ook niet om mee te doen met challenges, ze zijn meestal al voorbij als ik het kaartje klaar heb :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tif kaartje in deze kleuren en met dit leuke stempeltje!
    fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk kaartje om Veerle op te fleuren, gaaf die vegen op de achtergrond!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Ellen,

    Zo mooi en helemaal mijn kleuren!! Love it!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Liebe Ellen
    Da wird es ihr hoffentlich bald besser gehen! Schöne Farbe hast du gewählt!
    LG Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  8. CAS in mijn favoriete kleuren; gaaf! Daar is je nichtje zeker even zoet mee. Komt nooit goed uit maar zeker niet in je examenjaar....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een superleuke kaart! Mooie kleur heb je gebruikt in verschillende tinten.
    Ik hou ervan!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lief kaartje met mooie kleuren.
    Hopelijk knapt je nichtje snel op.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super mooi beterschapskaartje Ellen...prachtig in deze kleurtjes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel herkenbaar, ik ben ook vaak te laat met challenges. Een idee moet soms even 'zinken' voor ik weet hoe ik het aan ga pakken. Maar het is altijd een fijne inspiratie of je nu de deadline haalt of niet. Zoals de kleurtjes voor deze kaart.. helemaal perfect! En ik vind het 'geschreven' tekstje ook zo leuk bij deze afbeelding. Veerle knapt er vast een beetje van op, lief van je!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk kaartje! En het stempeltje is ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gaaf kaartje om haar op te fleuren Ellen, eerugg mooi van kleur en ontwerp!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lief beterschapskaartje daar vrolijk je Veerle vast mee op. Wat een mooie hobbykamer heb je, heerlijk zo'n plekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Op dit moment hoor ik van meer mensen die met dit probleem kampen.
    Wel een leuke op-pepper.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen