vrijdag 29 december 2017

Atelier Elke

Natuurlijk wil ik nog laten zien wat Mariken en ik afgelopen zaterdag hebben gemaakt, in Antwerpen bij Elke. Twee kaartjes met PanPastel en woordstansen. Zoals altijd veel praktische tips gekregen bij Elke, deze keer o.a. over het opplakken van de woorden. Altijd handig. Natuurlijk zijn we niet alleen naar Elke geweest. Traditiegetrouw beginnen we met koffie aan de overkant van Elke en lunchen we na afloop bij haar 'buurvrouw'. Ook een bezoekje aan Dille & Kamille staat steevast op het programma.
Woensdag kwam Stella bij Mariken op bezoek en ben ik ook langs geweest. Gezellig gekletst, genoten van een heerlijke latte en een lunch en daarna Marikens knutselhok ingedoken. Uiteraard voor nog meer geklets, hihi. Maar ook voor wat stans- en kleurwerk. Daar ga ik t.z.t. nog proberen wat moois mee te maken. Het was echt supergaaf dat Stella helemaal naar Brabant was gekomen! Een tegenbezoek gaat er zeker komen. Iets om naar uit te kijken ;-)
 
 

15 opmerkingen:

  1. Ja zeg, dat waren twee topdagen! Wat dat betreft is 2017 een goed jaar geweest, veel leuke uitjes gedaan! Dat houden we erin hè!? We hebben veel geleerd en je kaarten zijn prachtig! Gezellige dag vandaag, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beide einfach superschön liebe Ellen!
    Ganz lieben Gruß und ein gutes gesundes 2018, Ruth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Doen jullie goed, leuke dingen plannen. Is wel een goed voornemen voor het nieuwe jaar, wat meer me-time inplannen ;-) ik zag de kaartjes al bij Mariken, ik vind de kleuren mooi! Altijd fijn goede tips te krijgen èn het is natuurlijk super gezellig, zo’n dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi! Spreken jullie af dat jullie blogposts tegelijk geplaatst worden, ze staan altijd zo keurig naast elkaar in mijn bloglovin overzicht :) :) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke kaarten, mooi effect geeft dat panpastel en met de woordstansen was de workshop helemaal in jouw straatje!
    Leuk dat jullie Stella ontmoet hebben, grappig en gezellig wat blogland oplevert!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jullie hebben mooie dingen gemaakt! Herfstkleuren, maar toch een nieuwjaarsuitstraling. Prachtig kleurverloop.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaarten gemaakt !!!!!
    Mooi effect !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het zijn prachtige kaartjes! Heerlijk om dit soort dagen met elkaar op stap te gaan. Ik zal jullie t.z.t. in Groningen ook in de watten leggen; ik voel mij zó verwend. Dat hertje staat hier te shinen in zijn snowglobe; de schat:) Ik vind je kaarten echt prachtig. Ik vind de kleuren wel verassend; het ton son ton effect is echt super!
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige warme kaarten Ellen. En wat ontzettend leuk dat jullie zo'n gezellige date hadden.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, wat een mooie kaarten en wat een prachtige kleuren zijn dat. Heb je nu ook Pan Pastels aangeschaft? Of had je ze al?
    En ik lees het goed, Stella helemaal naar Brabant! Wat gaaf zeg! En jullie dus een keer naar Groningen....Gezellig!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooie kaarten heb je gemaakt bij Elke ! en ja, je kan natuurlijk ook altijd iets bijleren ! Annick

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Your blog was absolutely fantastic!
    Great deal of great information & this can be useful some or maybe the other way.
    Keep updating your blog,anticipating to get more detailed contents.
    หนังไทย

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt prachtig met deze warme kleuren Ellen!! En jullie zijn inderdaad goed bezig samen. Leuk om Stella op bezoek te hebben, die blogcontacten door heel Nederland maken deze hobby extra gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen